17 | introductiegesprek
Je bent van harte welkom voor een vrijblijvend oriëntatiegesprek, maar maak wel even een afspraak!
Uitgeven in eigen beheer
Bestelmijnboek.nl is géén uitgeverij. Wij werken op basis van publiceren in eigen beheer. Je bent dus auteur én uitgever. Dat geeft meer vrijheid, maar je bent wel zelf verantwoordelijk voor het hele proces. Er moeten veel keuzes gemaakt worden en iedere keuze heeft invloed op het budget.
Het introductiegesprek
Tijdens het introductiegesprek helpen we je met het maken van keuzes. We bespreken jouw wensen en ideeën, bekijken we de verschillende mogelijkheden en je kunt vragen stellen. Dit vrijblijvende oriëntatiegesprek duurt 1 uur en vindt plaats op ons kantoor in Delft. Wij werken alleen op afspraak. Op die manier kunnen wij jouw boek de aandacht geven die het verdient. Verder is het handig als je vóór het gesprek het stappenplan helemaal doorleest en eventuele vragen voor jezelf op een rijtje hebt.
Het boek
Tijdens jouw bezoek aan ons ontvang je ook gratis het boek “Zeg je baan nog niet op”, met daarin honderden tips én voorbeelden van de papiersoorten. Wil je dit boek alvast per post ontvangen? Dat kan, maar dan betaal je wel 4,95 verzendkosten.
OPDRACHT | Deel je avontuur
Jouw publiek leeft graag mee met jouw Grote Avontuur. Door niet alleen de bestemming (het boek) te delen, maar ook de reis, raakt jouw publiek meer betrokken.
Jouw volgers vinden het leuk om op de hoogte gehouden te worden van allerlei mijlpalen. Daarmee voorkom je ook dat je op social media in herhaling valt en alleen maar schreeuwerige “advertenties” plaatst. Onze afspraak kun je gerust beschouwen als noemenswaardige mijlpaal. Vermeld op social media dat je een afspraak hebt (gehad) bij BestelMijnBoek en dat jouw boek er nu echt komt. Een leuke selfie doet het altijd goed. En vergeet ons niet te “taggen”, want daarmee krijgt je bericht ineens veel meer bereik. Dan zien ook al onze “fans” jouw bericht!
Probeer ook bij volgende mijlpalen een foto te maken en die op social media te plaatsen, bijvoorbeeld van jouw eerste bezoek aan ons kantoor, het gesprek met de vormgever, de ontvangst van het eerste proefboek, etc. Door alle betrokkenen te taggen zien ook mensen buiten jouw eigen kring jouw bericht. Een groot deel van die mensen kent jou niet en ziet zo’n bericht voor de eerste keer, dus zorg dat in ieder bericht duidelijk is waar het boek over gaat.